Klienci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.30 w siedzibie spółki tj. ul Górnicza 21 w Poraju (tzn. stary budynek Gminy, I piętro) w sprawach:
1. Wystawianie faktur za dostawę wody i odprowadzania ścieków. 2. Zawieranie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków. 3. Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji 4. Udzielania wszystkich informacji dotyczących zbiorowego dostarczania wody i odprowadzania ścieków
W/w sprawy prowadzą:
- Artur Kret - kierownik ds technicznych (pok nr 3) - Andrzej Majchrzak - inspektor ds gospodarki wodnej (pok nr 4) - Agata Pakulska - inspektor ds obsługi klienta (pok nr 4) - Krzysztof Szecówka - pracownik biurowy (pok nr 4)
Wytworzył: Administrator Data informacji: 2012-07-28 18:34:08 Opublikował: Administrator Data publikacji: 2012-07-28 20:35:34 Odsłon: 1980 Dziennik zmian |